چگونه برای کمک به کلیه بیمار شکست با ضعیف و دیزی در طول دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به بیمار بیماری های کلیوی با ضعیف و سرگیجه در طول دیالیز؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین روش برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی اما نه همه بیماران می تواند آن را تحمل است، برخی از آنها ممکن است برخی از علائم مانند سرگیجه و ضعف کردم. پس چگونه برای کمک به افرادی که از آن علائم رنج می برند؟

علل ضعف و سرگیجه در طول دیالیز چیست؟

فشار خون کم یا پایین

اگر فشار خون بیمار بسیار پایین است، آنها ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایع بیش از حد از بدن در یک زمان، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت فشار خون پایین. به طور کلی، بیماران باید دارو برای فشار خون بالا قبل از انجام دیالیز را ندارد.

انسفالوپاتی دیالیز

سرگیجه در طول دیالیز ممکن است مربوط به انسفالوپاتی. دلیل این است که دیالیز می تواند سموم را از خون بردارد به سرعت در حالی که زمان بیشتری برای روشن شدن سموم در مغز آن طول می کشد. این تفاوت شیب می تواند ادم مغزی و یک سری از علائم آنسفالوپاتی دیالیز شود.

کم خونی

کم خونی است که معمولا افراد مبتلا به نارسایی کلیه دیده می شود. یکی از مهم ترین عملکرد کلیه است برای تولید رنین، هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان سلول های قرمز خون اکسیژن را به سلولهای حمل در سراسر بدن، کم خونی می تواند اکسیژن به مغز را کاهش دهد، بنابراین در سرگیجه ناشی در طول دیالیز.

چگونه برای کمک به بیمار نارسایی کلیه با ضعیف و سرگیجه در طول دیالیز؟

به طور کلی، دکتر خواهد شد اقدامات مربوطه با توجه به علل ترتیب. اما در حال حاضر شما انتخاب دیگری است که برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین که می تواند به شما کمک کند بیماری های کلیوی را درمان از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین، که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/687.html





:: برچسب‌ها: ضعیف و در طول دیالیز سرگیجه، نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: